Dutch Daltons Saloon

2»

Comments

• Howdy4Howdy4 Member Posts: 9
    jan weg? Nog een goeie speler kwijt..
  • BigBoog22BigBoog22 Member Posts: 3
    Hey guys just wanted to thank you for your paint ,haircuts ,and clogs . Keep up the outstanding work .
  • pimmmpimmm Member Posts: 27
    Your wellcome!! (Denk ik)
    Howdy4
  • janjjjanjj Member Posts: 2
    Hoe is het met de dutch daltons? Hebben jullie de miljoen gehaald?
  • janjjjanjj Member Posts: 2
    Ik ga zeker terug komen.
    Nee jan we hebben net 650 gehaald! We zien je graag terug komen
  • huubwihuubwi Member Posts: 5
    heb me ook maar eens aangemeld.
    is het bier al lekker koud. heb er wel zin in. howdy en Jan. we missen wel jullie bijdrage.
    maar jan al sta je nu een paar 100 sterren voor me . ik ben net een virus en blijf terug komen.
    je bent trouwens ingehaald door Doo....... van de Dutch Daltons.
    zo en dan waar in mee aanval.
    ik heb 70 punten.
    3 of 4 ratling gun , 8 tinman , 10of12 49ers en 10of12 gunman. om te beginnen. Alle legendary.
    dat is ongeveer de standaard. gedurende het spel vul ik het aan met wranglers , 49ers, gunman , sally ,
    shaman gebruik ik weinig. vaak heb ik meer aan lomp geweld en moeten ze plat liggen voordat die uit zijn luie stoel is.
    staan er veel bommen varieer ik en gebruik ik de wranglers als mijnenveger. dus wil iedereen ze recht achter elkaar leggen dat in makkelijker voor me.
    Op de chat komt soms de verdedigingsvraag voorbij.
    zoals ik het zie...
    courthouse altijd max. daaromheen/bij elkaar de kampen. goed van sterkte.
    Volgens mij heeft het invloed welke hoe sterk je poppetjes zijn , dit in combinatie met de bezetting, als je deze bij elkaar zet gaan de poppetjes samenwerken .
    Daaromheen een ring van torens, niet alle types bij elkaar op een rijtje. de verschillende specifieke moeten elkaar aanvullen. sally en pinkerton is zo'n combinatie. pinkerton verdedigd de voeten van sally en sally de afstand van pinky.
    Zorg dat de kampen binnen het bereik van de torens vallen. De torens moeten ook naar buiten gericht zodat de de gebouwen die als 3e ring eromheen komen ook verdedigd worden.
    Als gezegd de gebouwen om de torens heen. Daar waar de aanvallen meestal komen de gebouwen met de hoogste hitpoints. dit is puur vertraging.
    Als je de gebouwen rondom zet heeft de aanvaller nooit de kans alles weg te schieten (aanvalpunten score) voor de grote aanval.
    wat je over hebt zal naar achter moeten. de afstand en dus tijd gaat dan in jou voordeel werken. het wordt pas gevaarlijk als men dan toch een kamp bereikt.
    Meteen de reden waarom er ook aan de achterkant verdediging moet zijn.
    Leg het zand daar waar het binnen schotsveld ligt van torens. bij voorkeur sherrif en deputy. die schieten al van ver tot bij hun voeten.
    de Bommen zijn goed om daar schade te maken waar ze aanvallen of naar toe gaan .
    saloon maximaal net als het fort. Dit is vooral belangrijk het aanvallen , maar de saloon bepaald ook het level van je poppetjes.
    oh ja . blijf compact met je opstelling. anders pakken ze je gebouwen een voor een.
    Aldus de coach spreekt......
  • clabbrothersclabbrothers Member Posts: 6
    Er is weer plek bij de dutch daltons, Doo, kom je terug?
    Ik kom terug
  • KolinyaKolinya Member Posts: 16
    (.)(.)
    pimmm
    Kom je nog wel terug Kol??
    Ja.
    Doodop, maar we hebben de eerste plaats. Haha
    Gooooooo Daltons B)
    pimmm
    Hey kol alles goed??
    Hey pim, het gaat wel hoor.
    Maar jullie hebben de 1.5 zag ik. Geweldig toch!
    YIIHHHAAAAWWWWWW
    hey Kol . Waar zit jij tegenwoordig.
    ik weet niet of ik bij de DD wil blijven.
    niet gezellig ,alleen maar streven naar meer, en nu gaat de chat ook al voor de helft in het engels.
    ik wist niet dat ik het ooit ging zeggen maar ik mis jou verhalen, opmerkingen en vuurrrrrr.
    Ton is voor zichzelf begonnen maar jij bent daar niet aangeschoven.
    heb veel dan de discussie gemist, dus ook jou vertrek . Ik begrijp dat jij het voor Ton opnam.
    in basis terecht denk ik. tis een spelletje en zo moet het blijven denk ik.
    ik zoek jou dus.
    gr huub.
    Hoop dat je veel lol hebt in zweden of waar je ook zit op dit moment.
  • gunzillagunzilla Member Posts: 12
    wat een onzin zeg. Drie opmerkingen in het engels omdat de groep probeert vriendelijk te doen tegen twee buitenlanders die er nu bij zitten, en die zich overigens zelf heel gedeisd houden. En er zitten er paar strebers tussen, so what? ieder zijn ding, het gros wil het vooral leuk houden en dat hebben Pim en Clab duidelijk gemaakt. Ik vind persoonlijk ook gezelligheid belangrijker dan punten, en dacht een leuke groep gevonden te hebben. Maar wat blijkt? Jullie dumpen keihard iemand die in moeilijke omstandigheden zit, en hoewel volgens mij de meesten in de groep het onjuist vonden, is er niemand die er wat aan doet! Misschien wil Ton wel helemaal niet terugkomen, god mag weten waar hij op dit moment behoefte aan heeft. Maar ga het tenminste vragen! En biedt je excuses aan! Dat is toch niet zo moeilijk? Iedereen zegt wel eens wat ondoordachts, dat zal Ton ook begrijpen.

En laat oudgedienden, en in het bijzonder Ton, mocht hij terug komen, precies zo veel of zo weinig doen als ze zelf willen. Of neem leuke grappen over de chat ook op als criterium.

Als er niks gebeurt ben ik morgen (ook) weg.
    Hey Huub, ik ben inmiddels ingestapt bij Ton, maar ik heb hem nog niet gesproken. Ik ben trouwens thuis in nl hoor. Ik heb nog geen vakantie. En dan gaan we eerst backpacken door Frankrijk en pas daarna ga ik mee naar Zweden.
    Oh en wel lief dat je zegt dat je mn verhalen mist, maar ik weet gerust wel dat je mij gewoon mist hoor :p
    Huub ik heb je een mail gestuurd, hier op het forum, kijk even in je message box? ( ergens bovenaan links op dit scherm kun je een 1 zien staan bij message..)
    bovenaan rechts :)
    hey dubbel D's! Hoe is het bij jullie? Is de rust weergekeerd nu de recalcitrante pot ( :D ) eruit is? Hahaha
    No stress stond bij het laatste event nog even in de top 100 ... op 47! Heel even maar hoor haha. Maar we stonden boven jullie (heeeeel even) :p
    Ik zag trouwens dat jullie de deur op slot hebben gegooid en dat we moeten aanbellen. Gelukkig heb ik nog steeds de sleutel van de saloon.
    tuur
    misschien willen ze nog wel een borrel drinken op de oude tijden. No stress...
    We hadden hem even op slot gegooid toen gun bij jullie op bezoek was bij no stress, we zijn weer gewoon open (zeker ook voor jullie)! En huub die borrel wil ik best met jullie drinken... Zeg maar waar en wanneer!!
    Wat doen we met die borrel Huub?
  • tuurtuur Member Posts: 3
    Kom gewoon naar Line Kolinya, kun je even bijkletsen http://line.me/ti/g/CVJS-LuB27
Sign In or Register to comment.