Welcome in the saloon of the Dutch Daltons. Our boss and the man behind the bar is Harley.
Everybody is welcome in our saloon. Come and meet us. The main language here is Dutch, but if you don't speak Dutch, try English or any other language.
Clogg iik heb jullie gevonden, maar jullie zitten vol. Dus langskomen wordt dan best lastig!! En ja ik ben actief, ik heb 31.000 punten gehaald tijdens het laatste event.
Ik kom graag naar een actieve Nederlandse posse dus laat aub effe weten als jullie plaats hebben.
40 ga ik nog niet halen, ik ben hard aan t werken om mijn derde trein te halen ik kom nog 1 ding te kort, tot die tijd haal ik nog ongeveer 30. Zodra ik mijn derde trein heb zal ik die 40 wel halen, maar dat kost tijd.
Ik gebruik meestal 1 Shaman, 2 tin men, 2 Rangers, 4/5 Wranglers, 2 Gatlin gunners, 5 forty niners en zodra het vordert vul ik aan met gunslingers. (Legendary)
Maar ik wissel wel af omdat het afhangt van het level
Dank je Kolinya!! Dat beeld had je echt niet hoeven delen!! Doe maar een blad DD bier Harley misschien helpt het om dat verschrikkelige beeld te vergeten!! Brrrrrr
Comments
Als er genoeg mensen komen, zal ik vanavond wel optreden op het podium
Ik gebruik altijd een combo van 6 tin, 8 gun en 9 49ers om te starten en zet dan zoveel mogelijk 49ers in.
Die shaman gebruik ik eigenlijk nooit.
Hebben jullie misschien nog plaats voor een actieve speler die meestal tussen de 20 en de 25 duizend punten haalt tijdens een event?
En pimmm als je actief bent kun je langskomen, Dutch Daltons is de posse in game.
Ik kom graag naar een actieve Nederlandse posse dus laat aub effe weten als jullie plaats hebben.
Ik wil knallen
Het zou mooi zijn als je standaard ongeveer 40 haalt. We hebben nu meestal 800 maar we willen echt naar het miljoen.
Maar ik wissel wel af omdat het afhangt van het level
En ik krijg dat beeld van Outlaw, topless dansend op de bar met zijn behaarde borstkas helaas nooit meer van mijn netvlies gewist