Accounts lost! What is going on

135

Comments

  • Brand_e13Brand_e13 Member Posts: 85
    edited February 16
    splat said:
    I contacted support yesterday morning when it first happened and again this morning and afternoon.  Right now I am sitting here and waiting for advise on what to do. As I know things are real busy.
    @Dahlia @splat still can't get his account fixed.  He has only heard from support once and their recommendations didn't fix the account.  Can you assist.
    Game Name: Splat
    Lvl 27
    Team Daryl's Dog
    Our team gifted 200 in valentine energy (100 by two players) and he's at risk of losing that on time of all the time.  Any assistance would be greatly appreciated.

    He's showing on our team as lvl 3 Play 512
  • ShortyKaiserShortyKaiser Member Posts: 35
    Ich habe das gleiche Problem !keine Antwort, keine Wiederherstellung, keine Verbindung zum alten Account möglich, da nicht vorhanden.
  • DahliaDahlia OW Moderator Posts: 428
     @ShortyKaiser @Antoniobobbyst @BackToFrontBoy @Cwispie @SuperTeaJay

    I know it is frustrating that you are still having issues accessing your accounts. Please know that Support is still going through tickets. They are not ignoring you, each ticket takes time to investigate, respond to and resolve the issue.  I do not have any idea how many people have run into your issue but I am sure it is more then just the accounts we know of here.  

    The best things you can do right now is to frequently check your game for a support message. Do not uninstall or reinstall the game. There is no need to send in more support tickets as this makes Supports job harder. 

    I will continue to keep an eye on the forum  and check in with support but I obviously do not have access to player accounts or any support services. 
    Antoniobobbyst
  • DahliaDahlia OW Moderator Posts: 428
    @Alexandra123
     
    For your situation you are going to want to follow this updated message from NG found in this thread  (Note: you will be effected by social cool down for 3hrs

     https://forums.nextgames.com/walkingdead-ow/discussion/46577/our-world-server-issue-player-profile-info#latest


    Hello everyone
    We’re currently in the process of investigating a fix for the Group issue some of you have reported. In the mean time, there are steps that may alleviate the issue that have proven effective for other players:
    If you are NOT the leader:
    • Have a Leader kick you, and then you re-join.
    • Have someone who did NOT have their account reset leave the Group, then you can join and the person that left can rejoin afterwards.
    If you ARE the leader:
    • Have someone who did NOT have their account reset leave the Group, then you can join back afterwards.
    Please try these steps and hopefully it does work for you too!
  • AntoniobobbystAntoniobobbyst Member Posts: 18
    @Dahlia
    If we uninstall? I ask you because I had done it once and then I reported again. 
  • Alexandra123Alexandra123 Member Posts: 5
    Hallo Dahlia,
    Ich kann keinen Kontakt zu unserer Gruppe herstellen. Da ich im Moment nicht in der Gruppe bin und es leider keine WhatsApp Gruppe gibt ist es mir unmöglich die vorgeschlagene Lösung umzusetzen. 
    Gebt bitte realistische Ratschläge für die Lösung dieser üblen Situation. 
    Was ist eigentlich mit den Belohnungenen für die wöchentlichen Herausforderungen? Morgen endet diese und wir haben Champion IV erreicht. Bekommen die Betroffenen die im Moment nicht in ihrer Gruppe sind diese eigentlich?
    Wenn nicht wird dieses Spiel DEINSTALLIERT  !!!
  • Alexandra123Alexandra123 Member Posts: 5
    Hallo shorty, 
    anscheinend muss jemand aus der Gruppe austreten damit skymaster und ich wieder eintreten können.
    Wir sollten nach diesem Desaster evtl über eine WhatsApp Gruppe nachdenken ...
  • ShortyKaiserShortyKaiser Member Posts: 35
    Hallo Arwen, das ist irgendwie auch keine richtige Lösung. Was ist denn wohl, wenn ihr beide gekickt werdet und dann sofort wieder eintretet. Ob dann das alte Konto dort wieder aktiv ist ? Ich habe keine Ahnung. Ich drehe noch durch.
    Für mich gilt die Lösung scheinbar nicht, da ich noch nicht wiederhergestellt bin. Wenn die mich kicken, könnte ich lediglich mit dem neuen Namen eintreten, aber ich will mein altes Konto zurück.
    Vielleicht hast du Recht mit WhatsApp...
  • DahliaDahlia OW Moderator Posts: 428
    If you uninstalled the game as long as you sent a support ticket after you reinstalled the game then you will receive a response from Support as soon as they get to your ticket.

    Please continue to be patient as they are working as quickly as possible to resolve everyone's issues. 

    Antoniobobbyst said:
    @Dahlia
    If we uninstall? I ask you because I had done it once and then I reported again. 

    Antoniobobbyst
  • Alexandra123Alexandra123 Member Posts: 5
    Hallo shorty, kannst du bitte mit Martin Kontakt aufnehmen damit er Abraham bittet mich so gegen 20 Uhr aus der Gruppe zu entfernen. Ich versuche dann wieder neu einzutreten. 
    Falls es funktioniert können wir es dann später mit skymaster genauso machen.
    Ich hoffe das es bei dir auch endlich mal eine Lösung für das Problem gibt. 
    Arwen
  • ShortyKaiserShortyKaiser Member Posts: 35
    Hallo Arwen, ja mache ich. Ich schicke ihm einen Screenshot von deiner Mail und hoffe dass er es vorher liest. 
    Ich sage hier nochmal bescheid, ob es klappt. 
    LG Shorty
  • ShortyKaiserShortyKaiser Member Posts: 35
    Arwen, habe ich gemacht und warte jetzt auf Antwort von ihm.

  • Alexandra123Alexandra123 Member Posts: 5
    Danke
  • ShortyKaiserShortyKaiser Member Posts: 35
    Arwen, er hat geantwortet, dass er es macht. Und gerade schreibt er, dass Abraham auch Bescheid weiß !! Viel Glück
  • DahliaDahlia OW Moderator Posts: 428
    @Alexandra123 I hope you have been able to get into your group.

    @ShortyKaiser thank you for helping other players out in getting into their group. 
  • ShortyKaiserShortyKaiser Member Posts: 35
    Ja Dahlia, gerne!
    Ich hoffe, mir hilft auch bald jemand.
    Im Moment spiele ich in meiner alten Gruppe als neuer Player und ich kann mich selbst sehen auf meinem alten Platz, aber mein Konto ist leider immer noch nicht wieder hergestellt und es hat sich auch niemand gemeldet. Gucke ständig im Spiel unter Kontakt, aber es passiert nichts 
  • DahliaDahlia OW Moderator Posts: 428
    I know it is hard to wait, thank you for being patient. ShortyKaiser said:
    Ja Dahlia, gerne!
    Ich hoffe, mir hilft auch bald jemand.
    Im Moment spiele ich in meiner alten Gruppe als neuer Player und ich kann mich selbst sehen auf meinem alten Platz, aber mein Konto ist leider immer noch nicht wieder hergestellt und es hat sich auch niemand gemeldet. Gucke ständig im Spiel unter Kontakt, aber es passiert nichts 

  • AntoniobobbystAntoniobobbyst Member Posts: 18
    Any news? What will happen if my group kick me? 
  • zbotzbot NML Legendary Moderator, OW Moderator Posts: 7,188
    @Antoniobobbyst was your account restored?
  • AntoniobobbystAntoniobobbyst Member Posts: 18
    Not yet... :(
  • ShortyKaiserShortyKaiser Member Posts: 35
    Me too 😰
  • AntoniobobbystAntoniobobbyst Member Posts: 18
    @ShortyKaiser hope the best to all of us...pfff
  • NachteuleNachteule Member Posts: 11
    our group is also missing two players.  I was able to win the others back after I kicked them out of the group, so they could re-enter and after three hours of waiting they could play again and help with the table.
    Antoniobobbyst
  • ShortyKaiserShortyKaiser Member Posts: 35
    @Antoniobobbyst dir auch viel Glück 
    Antoniobobbyst
  • ShortyKaiserShortyKaiser Member Posts: 35
    Wenn ich doch nur endlich gesperrt würde, dann wüsste ich, dass an meinem Account gearbeitet würde, ich finde so langsam wird es Zeit. Die meisten sind schon wiederhergestellt und bei uns wird noch nicht mal am Grundproblem gearbeitet.  
  • BackToFrontBoyBackToFrontBoy Member Posts: 5
    I'm not back either. No reply to my ticket either 
  • SuperTeaJaySuperTeaJay Member Posts: 5
    Still waiting on my account.
    At what point do we just give up on this?
    Are we going to be refunded all the previous purchases?
    Antoniobobbyst
  • ShortyKaiserShortyKaiser Member Posts: 35
    Dahlia, sind die immer noch an der Bearbeitung der schweren Fälle, oder haben die uns schon aufgeben ? 😭
  • coreysmum88coreysmum88 Member Posts: 5
    I'm not happy as I have been leader in my group for a long time now, started playing the game from the beginning and joined said group at that time. Subsequently ended up as leader. I don't have any interest in making another or joining another group! 
  • ShortyKaiserShortyKaiser Member Posts: 35
    Vielleicht wäre eine Info möglich, ob die Fachleute noch für uns tätig sind ??
This discussion has been closed.