Darryl

LydiaLydia Member Posts: 167
OMG how sexy is the new loading screen! Love a bit of Darryl ! Was going to call this post 'For the girls' but didn't want to exclude the boys who might fancy a bit of Darryl too :smile: Anyway, that's it, that's all I have to say.. but had to be said !
masmith93ggbats[Deleted User]

Comments

  • mongo911mongo911 Member Posts: 939
    Happily I do not find " Darryl' s " picture stimulating...

    But... Our boards beloved " boytoy ", seems to have some " competition " ...








    Humph @SlickRick
    I am easily confused by other people's, laziness and sloppiness and greed...

    Any guess who might " now " be on my list, ( in 2017 )





    SlickRickmcbkhicksmasmith93
  • SlickRickSlickRick Posts: 2,731
    @mongo911

    I do not want anyone threatening my title...it looks so nice in my signature :)
    You better check yo self before you wreck yo self...cuz I'm bad for your health, I come real stealth
  • mongo911mongo911 Member Posts: 939
    So it looks like a " Iron Cage Match to the Death " is gonna be on " Pay-Per-View "

    My money is on Darryl...

    All @SlickRick has is " feigned southern charm " and " old Beef-cake Pictures "...

    Darryl has " sweat " and " growls " a lot...



    ( who knew that, " that " is a winning combination... )
    I am easily confused by other people's, laziness and sloppiness and greed...

    Any guess who might " now " be on my list, ( in 2017 )





    SlickRick
  • SlickRickSlickRick Posts: 2,731
    @mongo911

    Haha that's great...I would even root for Daryl in that match :)

    The best part is I'm not even Southern...I'm a damn Yankee who got transplanted...also not a beefcake...I'm 6'1" and weigh about 185...so lanky is probably better...and it's sad to say that picture is not really old...my friends make fun of me for still looking like I'm in my 20s lol

    All that said let the cage match and my imminent death begin!!
    You better check yo self before you wreck yo self...cuz I'm bad for your health, I come real stealth
  • mongo911mongo911 Member Posts: 939
    Yup SlickRick...

    Now, we should return this thread to @Lydia...

    Sorry Darlin...

    I am the " scum-Poster " of this Board... and @SlickRick is the resident " boy toy "

    He can be used & abused... For the simple pleasure, of all the Boards Ladies...


    ( he paints Ladies toe nails, too... )
    I am easily confused by other people's, laziness and sloppiness and greed...

    Any guess who might " now " be on my list, ( in 2017 )





    SlickRick
  • SlickRickSlickRick Posts: 2,731
    Yeah sorry @Lydia we get sidetracked easily

    P.S. @mongo911 how did you know about my foot fetish? :)
    You better check yo self before you wreck yo self...cuz I'm bad for your health, I come real stealth
  • mongo911mongo911 Member Posts: 939
    @DarkFae sent out a toe fetish PM... SlickRick, You were mentioned...

    I declined the offer to be put on the " PM List "...

    My perversions run differently...
    I am easily confused by other people's, laziness and sloppiness and greed...

    Any guess who might " now " be on my list, ( in 2017 )





    SlickRick
  • [Deleted User][Deleted User] Posts: 2,344
    @mongo911

    My fetish on the male body is much higher lol and before you go all 12 year old boy on me it's up past the waist too ;)
    mongo911[Deleted User]
  • masmith93masmith93 Member Posts: 3,522
    I agree Lydia, waaaaaay better than that weirdo Negan they had.
    Proud member of the Empty Memorial Club.
    WHMGTYSNNBC - Retirement Guild Leader
    Coming soon to Finland to hug Teeceezy.
    This space intentionally left blank.
    [Deleted User]TheLostOnesSlickRick
  • SlickRickSlickRick Posts: 2,731
    @DarkFae

    Elbows?? I have a stunning pair :)
    You better check yo self before you wreck yo self...cuz I'm bad for your health, I come real stealth
    [Deleted User]
  • [Deleted User][Deleted User] Posts: 2,344
    @SlickRick

    I like the chest area. What did you think only men could be into that area of the human body? Me likey, likey a nice manly chest!
    SlickRick
  • LydiaLydia Member Posts: 167
    Lol at all your posts :lol: I like a good pair of hands myself but elbows are cool too :lol:
    [Deleted User]
  • ggbatsggbats Member Posts: 210
    Negan's good-looking too but he's on the wrong side so it's "got no game" Daryl for me. ;) I like broad strong shoulders on a man. Yum
    masmith93
  • [Deleted User][Deleted User] Posts: 0
    edited June 2016
    Something is terribly wrong with poor Daryl's arms, especially the one with the hand almost bent backwards. I can see how the artist was trying to shade in that beautiful, muscle-y definition, but it looks like stringy meat instead. Sorry, but somebody needs to practice their figure drawing.
    [Deleted User]
  • See @Darkfae here I am with big guns and pecs. Of course I fought in the revolutionary war, so there's an age gap but since I shave my head you'll never notice the big bald spot.
    TheLostOnesmasmith93[Deleted User]
  • TheLostOnesTheLostOnes Member Posts: 3,030
    @Lydia the count, as it is before I post this:

    Comments by men on this thread: 10

    Comments by women: 8
    I'm lost.

    Check out the DMZ guild. We're recruiting. Here.
    SlickRick
  • masmith93masmith93 Member Posts: 3,522
    @TheLostOnes Where's that pity button when we need it?
    Proud member of the Empty Memorial Club.
    WHMGTYSNNBC - Retirement Guild Leader
    Coming soon to Finland to hug Teeceezy.
    This space intentionally left blank.
    SlickRick[Deleted User]
  • TheLostOnesTheLostOnes Member Posts: 3,030
    @masmith93 I know! But would you have used it or would have have "liked"?
    I'm lost.

    Check out the DMZ guild. We're recruiting. Here.
    masmith93SlickRick
  • masmith93masmith93 Member Posts: 3,522

    You all love Daryl? Hmm.



    But isn't he a bit on the skinny side? And with too long hair. And a tad young?



    In my experience, slightly chubby, balding, middle-aged men seem to have the most success with the ladies. Just sayin'.

    ^^^Oh I think you know which one.
    Proud member of the Empty Memorial Club.
    WHMGTYSNNBC - Retirement Guild Leader
    Coming soon to Finland to hug Teeceezy.
    This space intentionally left blank.
    TheLostOnes
  • LydiaLydia Member Posts: 167
    edited June 2016
    Haha! I imagine Darryl has many male admirers :wink: He's only too skinny on his edit: 'right' arm (see loading screen) Def something slightly odd there .. Chubby middle aged is good, Jack Black is my guilty pleasure and my real life man is bald :grimace: ..I need the pity button now
    SlickRickmasmith93TheLostOnes[Deleted User]
  • TheLostOnesTheLostOnes Member Posts: 3,030
    You SEE @masmith93 ??? I'm gonna bump my pity thread for @Lydia.
    I'm lost.

    Check out the DMZ guild. We're recruiting. Here.
    LydialmfgunnutSlickRick
Sign In or Register to comment.