We have four top level Danes in our guild and they said not enough players to form a team.
15 Guilds cover all skill levels & game motivations Entry level Boot Camp & Badge System 101 Chat Our top 3 Global Guilds form a team of 60 Top 20 in Elite Mid 20 in Recon and Bottom 20 in Hellcats Private Message Billbam or Red111 to reserve your spot!
Hej Kanne, lang tid siden... ;o). Jeg kan se at du har fået de tips du eftersøgte i den nye guild. Du trækker sgu godt med stjerner nu (det gælder også dig Rene, men Kanne og jeg har bare spillet i guild sammen... ;o)) Jeg er på messenger, men ikke på facebook... Mine kompetencer inden for sociale medier rækker ikke til at vide om jeg så kan komme i chat med jer??.
Hej Pluto ja det fedt og komme videre og lære noget selv om det er en udlandske gruppe snakker vi dansker godt sammen prøv og trykke på linket rene har lagt op så kommer det frem 😊hvad navn kan jeg finde dig på på Messenger så kan vi tilføje dig i gruppen
Jeg kunne også være frisk på Nations war...i det hele taget vil det være ok at kunne snakke med andre danskere ud over ens guild, men kan ikke rigtig finde opslaget på FB som renédk har postet
Answers
15 Guilds cover all skill levels & game motivations
Entry level Boot Camp & Badge System 101 Chat
Our top 3 Global Guilds form a team of 60 Top 20 in Elite Mid 20 in Recon and Bottom 20 in Hellcats
Private Message Billbam or Red111 to reserve your spot!
Jeg kan se at du har fået de tips du eftersøgte i den nye guild. Du trækker sgu godt med stjerner nu (det gælder også dig Rene, men Kanne og jeg har bare spillet i guild sammen... ;o))
Jeg er på messenger, men ikke på facebook... Mine kompetencer inden for sociale medier rækker ikke til at vide om jeg så kan komme i chat med jer??.