Where is the team Denmark

Any Danish team??

Answers

• BillbamBillbam Member Posts: 621
    We have four top level Danes in our guild and they said not enough players to form a team.
    image
    14 Guilds cover all skill levels & game motivations
    New entry level Boot Camp Chat
    Our top 3 Global Guilds form a team of 60 Top 20 in Elite Mid 20 in Recon and Bottom 20 in Hellcats
    Private Message Billbam or Red111 to reserve your spot!

• kanne68kanne68 Member Posts: 10
    Hvor mange skal det bruges for og lave hold
  • GovernatorGovernator Member Posts: 3,738
    Mmmmmm... Danish. :yum:
  • RunkeldunkRunkeldunk Member Posts: 1
    Jeg er også klar.
    GreatDane
  • RenédkRenédk Member Posts: 5
    Jeg har prøvet at ligge et opslag op på facebook om at lave et dansk team
    psychwolf
    Man vi bliver nød til at være top 20 spillere i Danmark
    Hejsa
  • PlutomanPlutoman Member Posts: 4
    Jeg har ikke sat mig ind i reglerne, så måske et dumt spørgsmål, men skal man forlade sin guild for at være med?.
    Plutoman ja det skal man vi har lavet en gruppe på messenger der er ik så mange pladser tilbage
    Hvis du er på den nml side på facebook har jeg lagt et opslag op idag skriv lige der inde hvis du er frisk så kan vi lige snakke der inde også
    Hej Pluto,😊ja,bare for en weekend så kan du vende tilbage, men kom i,vores chat har også deo derinde
    Hej Kanne, lang tid siden... ;o).
    Jeg kan se at du har fået de tips du eftersøgte i den nye guild. Du trækker sgu godt med stjerner nu (det gælder også dig Rene, men Kanne og jeg har bare spillet i guild sammen... ;o))
    Jeg er på messenger, men ikke på facebook... Mine kompetencer inden for sociale medier rækker ikke til at vide om jeg så kan komme i chat med jer??.
    Og i øverigt, så godt gået i sidste runde Rene, var det ny rekord for en guild at lave over 72 k stjerner?
    Hej Pluto ja det fedt og komme videre og lære noget selv om det er en udlandske gruppe snakker vi dansker godt sammen prøv og trykke på linket rene har lagt op så kommer det frem 😊hvad navn kan jeg finde dig på på Messenger så kan vi tilføje dig i gruppen
    Stone_Man66
    Thomas Orla Knudsen... Prøv en gang... 👍🏻👍🏻👍🏻
  • Stone_Man66Stone_Man66 Member Posts: 4
    Jeg kunne også være frisk på Nations war...i det hele taget vil det være ok at kunne snakke med andre danskere ud over ens guild, men kan ikke rigtig finde opslaget på FB som renédk har postet
    Hej Plutoman har sendt en pb til dig for og se om det er dig 😊
    Hej stoneman vender lige tilbage 😊
    Stone_Man66
    Jeg er blevet medlem i den gruppe, som renédk har vist, hvis det har nogen betydning
    Hej så find det opslag rene har lagt op og skriv til ham der og hør hvordan det ser ud ved vi snart er fuld
    Hej hvad lev er du på😊
    Jeg er lvl 74 og i top 10 DK...men efter dig og andre...typisk 6-8
    kanne68
    Du,skal da men 👍🏻Hvad kan jeg finde dig på inde på Messenger så jeg kan tilføje dig på vores war chat
    Steen Estrup :)
    Cool du er med 😊
Sign In or Register to comment.