Recompenses "PENDANT" les missions défis

DaiikoDaiiko Member Posts: 150
"J'ai fais un rêve" ☝🏿😌 alors je vous l'écris ici ça peut-être une idée pour faire évoluer le jeu et qui sait lui permettre d'être trop répétitif, tous est dans le titre de la discution.

Les missions sont toujours les mêmes dans les défis: Atteindre la sortie, Tuer le boss Rodeur, Fouiller les boîtes, Tuer tous les Rodeurs. Jusque-là il y a pas de problème, mais pimenter ces objectifs serait pas mal, c'est-à-dire, jusqu'à présent quand tu tue un Rodeur ce que tu gagne ce sont des points d'expériences, et si ont eu un% de chance d'avoir autre chose (mais différemment).

Exemple: Tue un Rodeur, il te laisse une récompense derrière lui, que tu dois aller chercher ça peut-être (1 jetons, 5 or, 5 gaz, une arme, une veste, 1 trousse, 1 grenade) et pour avoir cette recompenses il faut juste atteindre la case ou ce trouve l'objet.

Pour les missions ou faut ouvrir la caisse pour trouver quelques choses, ça fait un peut bizare de chercher et de ne rien trouver, surtout quand tous est une question de "SUPER CHANCE" ... alors dans mon rêve, fouiller ces boîtes ne te mène pas seulement à la porte de sortie, en fouillant tu peux tomber sur des objets dans ces boites (bien sur toujours les mêmes objets que quand tu tue un Rodeur, mais ... il y a toujours un mais, pour pimenter plus le suspense du jeu, dans ces boites il peut apparaître un Rodeur aussi (Il faut pas trop en abuser non plus hein).

Ce rôdeur une fois sortie il ne poura pas attaquer de suite, il attendra 1 tour pour pouvoir attaquer, le temps que le héros qui ouvre la boîte pourrait réagir, ATTAQUER ou FUIR.

PS: Plus ont va loin les récompenses ont plus de valeurs, surtout pour les vestes et armes, ils peuvent être en Ou par exemple, mais pour eux par exemple il faudrait ajouter une option "Garder" ou "Jeter" durant la mission, pour ne pas remplir notre sac d'inventaire.

Le jeu sera un mélange de jeu RPG, RÔLE et STRATÉGIE.

J'espère avoir un petit retour quand même de mon rêve 🤭 même si c'est un "Tu rêve mon gars", ça me suffira, que penses tu @Fluxxx 🤔
8900rpm

Comments

  • DaiikoDaiiko Member Posts: 150
    "I had a dream" ☝🏿😌 so I write it to you here that maybe an idea to make the game evolve and who knows how to allow it to be too repetitive, everything is in the title of the discussion.

    The missions are always the same in the challenges: Reach the exit, Kill the Roder boss, Search the boxes, Kill all the Rodgers. So far there is no problem, but spicing up these objectives would be okay, that is to say, until now when you kill a Rodeur what you gain are experience points, and if you have had a % chance of having something else (but differently).

    Example: Kill a Walker, he leaves you a reward behind him, that you have to go get that maybe (1 tokens, 5 gold, 5 gas, a weapon, a jacket, 1 kit, 1 grenade) and to have this reward you just have to reach the square where the object is found.

    For missions where you have to open the cash register to find some things, it feels a bit odd to look and find nothing, especially when all is a question of "SUPER LUCK" ... so in my dream, searching these boxes does not not only lead to the exit door, while searching you can come across objects in these boxes (of course always the same objects as when you kill a Rodeur, but ... there is always a but, to spice up the suspense more of the game, in these boxes it can also appear a walkers (It is not necessary to abuse it too much either eh).

    Once this walkerd is out, he will not be able to attack immediately, he will wait 1 turn to be able to attack, the time that the hero who opens the box could react, ATTACK or FLY.

    PS: More have gone far the rewards have more values, especially for jackets and weapons, they can be in Or for example, but for them for example it would be necessary to add an option "Keep" or "Throw" during the mission, to do not fill our inventory bag. The game will be a mix of RPG, ROLE and STRATEGY play.

    I hope to have a little return of my dream anyway 🤭 even if it's a "You are dreaming my boy", that will be enough for me, what do you think @Fluxxx 🤔
  • ToonyToony Unconfirmed, Member Posts: 25
    Google Translate at its finest  :(

    Rodger that.
    Daiikozombieornottobe
  • DaiikoDaiiko Member Posts: 150
    Toony said:
    Google Translate at its finest  :(

    Rodger that.

    Walkers
  • CoolsebCoolseb Member Posts: 140
    Toony said:
    Google Translate at its finest  :(

    Rodger that.
    I told him so, dude. But he never listen to my advise. I always tell everybody DO NOT TRANSLATE WITH F GOOGLE TRANSLATOR.
    but not a french listen to me 😒😒😒
  • zaturajmvzaturajmv Member Posts: 1
    edited September 2020
    The missions are always the same in the challenges: Reach the exit, Kill the Roder boss, Search the boxes, Kill all the Rodgers. So far there is no problem, but spicing up these objectives would be okay, that is to say, until now when DQFanSurvey you kill a Rodeur what you gain are experience points, and if you have had a % chance of having something else (but differently).
Sign In or Register to comment.